Home

Smartphone lens

Zoek Naar smarthone Bij Ons Wil jij je smartphone-foto's naar een hoger niveau brengen? Met een smartphone-lens maak je nog mooiere beelden met je mobiel. Bij CameraNU.nl heb je de keuze uit verschillende macro lenzen, fisheye lenzen, groothoek lenzen en telelenzen. Zo worden je smartphone foto's nog mooier. Bekijk hieronder welke lens het best bij jouw wensen past Telefoonlenzen. Wil je met je smartphone nog betere foto's maken en haarscherp inzoomen? Dan is een telefoonlens ideaal. Je hebt keuze uit o.a. een wide-angle-lens, macro-lens en fish-eye-lens. De keuze voor een lens hangt af van wat voor foto's je wilt maken Smartphone macrolens. Een macrolens stelt je in staat om een object van dichtbij haarscherp te fotograferen. Afhankelijk van de mate van vergroting, zoom je met je iPhone of smartphone in op de kleinste details. Ideaal voor natuurfotografie, maar ook te gebruiken bij productfoto's waarbij details het verschil maken De Kenko REAL PRO Super Wide 0.4x is een 165-graden groothoeklens die je vastklemt aan je smartphone en is geschikt voor het maken van groepsselfies, architectuur- en landschapfoto's. Type apparaat: Smartphone-lens. Diameter

Smartphonelenzen - Smartphonehoesjes

1. Met een fisheye lens smartphone krijg je foto's met een buitenproportioneel grote beeldhoek. Je herkent ze meteen aan de vervormde beeldranden, waardoor het beeld een beetje 'bolachtig' wordt. Dit type lens is populair in combinatie met een goede onderwatercamera, omdat je dan echt het idee hebt dat je door de ogen van een vis kijkt
  2. Kamera Express - dé grootste Kamera Superstore van de Benelux. Op onze website vindt u het gehele Kamera Express assortiment. Direct uit voorraad leverbaar, dus voor 22.30 uur besteld is de volgende werkdag in huis
  3. Met de lenzen voor je smartphone kun je bijzondere effecten toevoegen aan je foto's. Een creatieve wereld gaat voor je open. De cameralensjes zijn heel makkelijk in het gebruik. Je plaatst een afneembare ring op de camera van je smartphone, schroeft het gewenste lensje op de ring en je bent klaar om een prachtige panorama of ultrascherpe close-up foto te maken. Verschillende lenzen: Fisheye-lens: fotografeer met extreme groothoek voor een wauw-effec
  4. imal expense and without having to carry something heavy
  5. Productbeschrijving. De 3 in 1 Smartphone cameralens geeft je een andere visie op de wereld. Met deze clip on cameralens ben je volledig voorbereid op elke situatie. Met deze clip on lenzenset haal je meer uit je smartphone en maak je overal de mooiste foto's
  6. Met zo'n lensje kun je prachtige foto's maken van hele kleine onderwerpen. Het is heel eenvoudig om hem op je smartphone te plaatsen én door het compacte ontwerp kun je 'm zo in je jaszak stoppen. Kijk eens naar de Beastgrip Wide-Angle macrolens of de JJC Wide Angle & Macro lens. Bekijk alle smartphone lenzen
  7. Denk hierbij aan het soort lens, het diafragma, het soort beeldstabilisatie en de zoomfunctie. Beste smartphone camera 2020: onze top 5 Bij het fotograferen van een landschap moet een smartphone camera aan andere eisen voldoen, dan wanneer u een portret- of nachtfoto wilt schieten

Get More Related Info · Easy to Use · More Info Her

1. Macrolenzen voor smartphones. Een macrolens stelt je in staat om een object van dichtbij haarscherp te fotograferen. Afhankelijk van de mate van vergroting, zoom je met je iPhone of smartphone in op de kleinste details. Ideaal voor natuurfotografie, maar ook te gebruiken bij productfoto's waarbij details het verschil maken
  2. Moment M-Series Macro Lens. The best smartphone lens overall. Phone compatibility: iPhone 6-XS Max, Pixel-3 XL, Galaxy Note 8, 9, S8-S10+, OnePlus 6, 6T (all require separate case) | Included lenses: Macro. In the world of smartphone lenses, Moment is a company known for its quality products and it's clear to see why that is
  3. Centralpoint zet de 5 beste camera smartphones van dit moment op rij. Deze telefoons heeft u nodig als u mooie foto's wilt maken zonder digitale camera
  4. Apexel Phone Lens Kits, 4 IN 1 Camera Lens Kits-22x Telephoto Lens/205°Fisheye Lens/120°Wide Angle Lens&20x Macro Lens/Tripod and Remote Shutter for iPhone Samsung,Huawei,Xiaomi and most smartphone 4.1 out of 5 stars 22

smarthone - Hie

1. - Een clip voor de smartphone om de lenzen te bevestigen - Super wide-angle lens - Wide-angle + macro lens - Fisheye + macro lens - Tripod + telefoonhouder. Mijn ervaring met de diverse lenzen. In samenwerking met Telefoonlens.nl mocht ik alle drie de sets testen en daarvoor nam ik ze mee op wintersportreis naar Frankrijk
  2. Shop the #1 rated Smartphone Lenses made by Moment, and all the best SLR and Mirrorless lenses from Sony, Fujifilm, Sigma, and more
  3. Een lens wordt een fisheye lens genoemd vanaf een brandpuntsafstand van 12mm of korter. De kleinste brandpuntsafstand voor fisheye lenzen is 7,5mm. Er zijn lenzen beschikbaar voor zowel spiegelreflex- als systeemcamera's. Daarnaast heb je ook de keuze uit speciale fisheye lenzen voor je smartphone
  4. De 3 in 1 Smartphone Camera Lens geeft je een andere visie op de wereld. Haal meer uit de camera van je smartphone met een deze universele clip lens. Met de 3-in-1 cameralens ben je volledig voorbereid op elke denkbare situatie. Niet alleen geschikt voor de selfie-freaks onder ons, maar voor iedereen die de standaardfoto's met de smartphone zat is
  5. Currently, the best phone camera lens is the Moment Tele 58mm. Wiki researchers have been writing reviews of the latest phone camera lenses since 2016
  6. Het grootste assortiment Telefoon-accessoires online bij MediaMarkt of in één van onze winkels. De juiste prijs Snel geleverd Ook af te hale

Smartphone lens kopen? CameraNU

anamorphic lens - voor video in breedbeeldformaat; Eigenlijk zijn deze omschrijvingen wat kort door de bocht, want al deze smartphone-lenzen veranderen niet alleen de beeldhoek, maar vooral ook het perspectief. Ik zeg altijd dat een groothoek de wereld uitrekt: in verhouding wordt de voorgrond extra groot weergegeven en de achtergrond extra. Deze universiteit heeft een periscopische 12x optische zoom lens ontwikkeld voor smartphone camera's. De universiteit heeft een patent ingediend bij de WIPO (World Intellectual Property Organization) om de technologie te beschermen. Het gaat om een 12x optische zoom camera met 8 megapixels. De lens bestaat uit vijf lenselementen en een prisma Kenmerken Telescoop Smartphone Camera: Camera lens voor telefoon Universele smartphone telescope Compacte telescoop voor je telefoon Inzoomen voor de kleinste details Ultieme set voor elke situatie Makkelijk mee te nemen Kleur: Zwart Inhoud: Houder, standaard, lens en tasje. Gewicht: 370 gram Afmetingen: 17 x 12 x 17 c Confusingly, this smartphone lens and accessory bundle is called a 4-in-1 kit in the UK and a 9-in-1 kit Stateside. It's the same deal though, with four separate lenses, along with extras including an eye cup, carry case, cleaning cloth, micro tripod and a basic phone holder, plus the all-important clamp to attach the lenses to your phone

Telefoonlens kopen? Alle Telefoonlenzen online bol

Niks plexiglas en kunststof; de lens bestaat helemaal uit metaal en glas. De nieuwe M-serie telefoonlenzen kun je alleen in combinatie met een speciale Moment-smartphone-hoes kopen. De Moment-lenzen hebben namelijk een eigen bajonetsluiting waarmee je de telefoonlenzen gemakkelijk, maar vooral ook supersnel, aan- en afkoppelt Deze smartphone heeft vier(!) lenzen op de achterzijde en eentje aan de voorkant. Wat vooral opvalt aan de foto's die genomen worden met de 64 MP-lens, is dat de scherpte in het midden van de foto nauwelijks wordt overtroffen door welke andere camera ook

Top 5 beste smartphone lens van 2021. Zoals je kan zien op deze website, hou ik van mooie foto's maken op reis. Een zware camera is niet zo handig om overal naartoe te nemen en ook bij spontane momenten heb je een DSLR niet altijd binnen handbereik Smartphone overzicht. Bekijk de populaire producten en grootste prijsdalers

Use Patterns & Repetition In Your Photography | ePHOTOzine

This clip-on kit includes 11 different lenses and filters. Included are four standard lenses: a 0.36x Wide Angle lens, a 198-degree Fisheye lens, a 20x Macro lens, a 2X telephoto lens 8. Wide Angle OYRGCIK Smartphone Camera Lens. Get it now on Amazon.com . This is an11 in one phone camera lens kit, which includes a starburst lens, circular polarized lens, kaleidoscope lens, 198 degrees fisheye lens, and a 20x macro lens 2.070 aanbiedingen in januari - Koop en verkoop smartphone lens eenvoudig op Marktplaats Lokale aanbiedingen - Ga ervoor Met deze handige Telescoop Smartphone Camera kun jij nu alle belangrijke en leuke momenten vastleggen en delen met je vrienden. Met deze compacte telescoop lens kun je nog mooiere foto's maken door je lens in te zoomen. Deze handige camera lens neem je gemakkelijk overal mee naartoe A new company called Metalenz, which emerges from stealth mode today, is looking to disrupt smartphone cameras with a single, flat lens system that utilizes a technology called optical metasurfaces

Grote collectie smartphone lenzen voor iPhone en Android

1. Een smartphone is erg compact en heeft geen bewegende lensdelen waardoor je beperkt kan inzoomen (vaak enkel digitaal of door het schakelen naar een andere lens). Een digitale camera beschikt vrijwel altijd over een beweegbare lens waardoor je flink kan zoomen
  2. Smartphone: goede vervanger van compactcamera. De camera's in smartphones zijn de laatste jaren heel veel beter geworden. Reden waarom goedkope compactcamera's het steeds vaker afleggen tegen smartphones. Tegen een goede spiegelreflex, systeemcamera of edelcompactcamera zijn de smartphones nog lang niet altijd opgewassen
  3. Voor een smartphone met een enkele lens blijft inzoomen beperkt tot digitale zoom. Eigenlijk is dat geen zoom, want het gaat puur over een vergroting van het bestaande beeld
  4. Breidt de mogelijkheden van je smartphone uit met deze universele 3-in-1 lens! Macrolens Geeft je de mogelijkheid om het onderwerp van heel dichtbij scherp te fotograferen. Toepasselijk voor foto's van onder andere bloemen en insecten. Fisheye lens Alsof je de wereld door een vissenoog bekijkt
  5. Phone Camera Lens,Upgraded 3 in 1 Phone Lens kit-198° Fisheye Lens + Macro Lens + 120° Wide Angle Lens,Clip on Cell Phone Lens Kits Compatible with Most Phones,Most Smartphones 4.2 out of 5 stars 1,77
  6. Welkom op de officiële website van de Nokia-telefoons. Ontdek het nieuwe bekroonde gamma van 2021 met Android-smartphones, mobiele telefoons, accessoires en nog veel meer
  7. Welke smartphone jij het best kunt kopen, hangt ervan af waar je het toestel voor gaat gebruiken. Wanneer je vooral belt en berichten stuurt, hoeft je smartphone lang niet zo snel te zijn als wanneer je veel games speelt of foto's bewerkt

Smartphone-lens kopen? MediaMark

1. De Clipper Wide Angle. De Clipper Wide Angle is een 160° high quality wide-angle lens compatibel met elke smartphone. Deze groothoeklens geeft een bolvormig beeld van de skyline van jouw hometown bij zonsondergang of een coole video van jouw beste vriend die met z'n nieuwe BMX door een looping raast
  2. Beste smartphones van 2021: 15 topklasse smartphones getest en beoordeeld Door Gareth Beavis , John McCann , Dennis van Houts , Bram Lodewijks 04 January 2021 De beste smartphone van dit moment is de Samsung Galaxy S20 Plus
  3. De smartphones van LG zitten vol met de allerlaatste technologie. Of het nu gaat om de lichtste en dunste mobiele telefoon ooit of een super snelle design telefoon waarbij multi-tasken uiterst eenvoudig wordt kortom, jouw gebruikerservaring staat voorop
  4. Macro lens smartphone: Met de macro lens kun je kleine voorwerpen of dieren zeer scherp fotograferen. Deze lens is bedoeld om zeer scherpe foto's te maken van kleine objecten. De macro lens wordt vaak gebruikt om alle details goed zichtbaar te maken. Fisheye lens smartphone: Met de fisheye lens kun je een 180° beeld maken van het object wat.
  5. 1. Huawei P30 Pro. De Huawei P30 Pro is een echte geweldenaar als het op fotografie aankomt. Met de in totaal 4 camera's maak je in een handomdraai groothoek- en ultra-groothoekfoto's. Met de dieptelens en een telefoto-lens op kun je 5 keer inzoomen, zonder optisch kwaliteitsverlies van je foto
  6. Eindrapport voegt de analyse van de impact van COVID-19 op deze industrie toe. Het rapport 'Wereldwijde' Smartphone Camera Lens-markt '2021 biedt diepgaande kennis met betrekking tot de marktomvang, marktkenmerken, marktgroei en analyse van de waarde en trends in de sector onder COVID-19-impact
  7. Landschappen, selfies of extreme close-ups, de keuze is aan jou. Deze 2-in-1 lens verandert van een genereuze 18mm Ultra-Wide-Angle lens naar een Ma

Beste smartphone lens (2021): Goede telefoonlens v

Elke smartphone heeft een camera, en veel toestellen hebben er zelfs twee. Eentje aan de achterkant en een of meerdere aan de voorkant. Die aan de voorkant is voor het maken van selfies, Het inzoomen gaat namelijk niet met een speciale lens, maar via de software Bekijk en vergelijk Smartphones op Tweakers en maak de beste keuze

Office Lens is een kleine app ontwikkeld door Microsoft die jouw smartphone omtovert tot een draagbare scanner. Office Lens werd in eerste instantie alleen voor Windows Phone uitgerold, maar is nu ook beschikbaar voor andere platformen, zoals Android en iOS Sommige smartphone fabrikanten maken daarom ook reclame met het merk lens in hun smartphone camera (denk aan Zeiss of de Sony G-lens). Dit kan zeer misleidend zijn, omdat het merk niet garant staat voor de kwaliteit van de foto. In goedkopere camera's wordt er vaak met plastic lenzen gewerkt, niet met hoogwaardig glas Deze iPhone 11 Pro beschikt over een driedubbele camera achterop het toestel, waardoor hij in elke situatie de koning van de smartphonefotografie is. Een lens voor dichtbij, een lens voor veraf en een lens voor alles ertussen zorgen ervoor dat je professionele, Instagram-waardige foto's maakt in elke situatie. Ook in het donker, dankzij nachtmodus Vind de nieuwste en beste smartphones op de website van Huawei Nederland. Bekijk de P20 pro, Mate 10, Huawei Y en Nova-serie etc. Koop Huawei-smartphones en krijg ondersteuning zonder gedoe Accessories: Lens cap, phone case, clip-on mount, and pouch; Sandmarc's telephoto lens for iPhone or smartphone offers similar features that other products on this list have. It has 2x magnification and even multi-coating on its glass lens to eliminate distortion and color aberration. So what does Sandmarc offer that other lens kits don't have

BEST BUY LINK: https://amzn.to/3huUtynJoin my Photography Course: https://share.graphyapp.co/i6jfThis is a review video of Apexel 18x Telephoto Lens and five.. 11 in 1 Universal Cell Phone Camera Lens kit,Clip on Smartphone 22X Telephoto Lens,Wide Angle Lens, Macro Lens, Fisheye Lens, 3 Filter,Tripod, Remote Shutter for iPhone Samsung & Most of Smartphone. 3.9 out of 5 stars 63. $38.89 $ 38. 89. Get it as soon as Wed, Feb 10. FREE Shipping by Amazon Find prices, shops and offers of the day for: bresser smartphone lens clip on fisheye 238. Compare the best offers ongoing. Internet-homeandgarden Bresser Clip-On super fisheye Met deze super fisheye lens van Bresser maak jij de mooiste foto's met jouw t... Ean: 4007922009131 ONLINE MASTERCLASSES. Nieuw in de Kamera Express Academy zijn de online masterclasses. Dit zijn online cursussen die nét een stapje verder gaan dan onze basiscursussen. Zo werken we samen met professionele fotografen, waaronder gastjuryleden uit het tv-programma Het Perfecte Plaatje, die jou meenemen in hun workflow en alles stap voor stap aan je uitleggen

2020's populaire 1 trends in Mobiele telefoons & telecommunicatie, sport & Entertainment, Gereedschap, Consumentenelektronica met Smartphone Zoom Lens en 1. Ontdek meer dan 1984 van onze beste 1 op AliExpress.com, inclusief de bestverkopende 1 merken. Koop 25 van onze populairste 1 artikelen met de beste prijs-kwaliteitsverhouding Op zoek naar een lens voor je smartphone? Bij CameraNU.nl vind je een groot aanbod lenzen voor smartphones. Vandaag besteld? Morgen in huis Ontdek hoe de bevestigbare Smart Lens-camera voor Android en iOS met 30x optische zoom een smartphone of tablet omtovert tot een krachtige camera via NFC of Wi-Fi®. Leg fraaie opnamen vast, ongeacht de afstand, met de DSC-QX30 met 30x optische zoom, Optical SteadyShot en autofocus met vergrendeling At DXOMARK, smartphones undergo a specific series of tests to evaluate their quality. We have dedicated teams of engineers testing devices' rear cameras, front cameras, audio, and now, displays. Here, you will find all the smartphone results, rankings, and reviews we have done so far

Smartphones worden steeds verder uitgerust met betere cameralenzen. Bij de high-end smartphones zitten er momenteel zelfs 2 of 3 verschillende lenzen op je telefoon. Dit zijn met name groothoeklenzen en telelensjes om beter te kunnen zoomen. Dit is erg handig om de grote wereld vast te leggen, maar wat als je juist de kleine wereld wilt vastleggen OlloClip Samsung Galaxy Smartphone lenzen. Tover je Samsung Galaxy om in een professionele camera met de macro- en groothoeklenzen van Olloclip De smartphone lenzen set van kase bestaat uit de 4 smartphone lenzen van kase. Om deze reden kiest u voor kamera express: minimaal. Nieuw Verzenden. € 149,00 22 jan. '21. Bezoek website 22 jan. '21. Kamera Express Capelle aan den IJssel Bezoek website. Sirui Tele Lens 400mm kit Buy today with free delivery. Find your Smartphone camera lens. All the latest models and great deals on are on Currys with next day delivery

Kamera Express - Smartphone lens

Onze website maakt gebruik van cookies. Kamera-Express.nl Kamera-Express.be Foka.nl gebruikt functionele, analytische en marketing cookies om jouw ervaring op onze website te verbeteren en om je van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Wanneer je op akkoord klikt, geeft je toestemming om al onze cookies te plaatsen. Klik op wijzig cookie-instellingen om jouw voorkeuren aan te passen Cell Phone Camera Lens, 20X Zoom Telephoto Lens, HD Smartphone Lens for iPhone, Samsung, Android, Monocular Telescope. 3.2 out of 5 stars 448. $19.99 $ 19. 99. Get it as soon as Tue, Jan 19. FREE Shipping on orders over $25 shipped by Amazon Canon Lens Reward Promo; Capture One upgrade met 20% pre-order korting; Datacolor producten tijdelijk in prijs verlaagd; DJI Winter Actie; Focal - Gratis Koptelefoon; Fujifilm Winterpromotie; Fujifilm X-S10 lanceringspromotie - €200 cashback op 55-200mm lens; Geselecteerde Sony lenzen; Hähnel Capture 15% korting; Kase Filter met 25% kortin

Gentleman's hardware smartphone lens kit. Maak super mooie foto's met je smartphone met behulp van deze Gentleman's Hardware lens kit. Deze driedelige set bestaat uit verschillende opzet lenzen voor op je smartphone. Een fisheye lens, macro-objectief en een groothoekobjectief. Je bevestigd de lenzen eenvoudig op je smartphone met de. Wil je een smartphone, TV of huishoudelijk apparaat van Samsung laten repareren? Bekijk de reparatiemogelijkheden Discover Sony's range of award-winning Xperia® smartphones. Packed with entertainment, powered by Android. Find your perfect match on the official Xperia® website

Cameralenzen voor elke toepassing. Een breed assortiment voor elke fotocamera. CameraNU.nl helpt je bij het vinden van de juiste fotografie apparatuur De Olloclip Active Lens set bevat 2 iPhone lenzen waarmee je panoramische landschappen vast kunt leggen en extra ver kunt inzoomen. Daarmee leg jij jouw avontuur vast op een geheel nieuwe manier, gewoon met je iPhone 6, 6S, 6S+ of iPhone 6+. De Active Lens set bevat een Telephoto lens en een Ultra-Wide lens. Meer informati Kase smartphone lens past op vrijwel iedere smartphone! Ook hierin beschikken wij over een breed assortiment, we hebben bijvoorbeeld een macro lens voor de telefoon. Bekijk hieronder ons assortiment telefoonlenzen Kodak Smartphone 3-in-1 Lens Set Ultra Wide + Macro + Fisheye. Normale prijs: € 39,90 . Special Price € 34,00 . Dit product vergelijken . Op voorraad, direct leverbaar. Sorteer op. Toon. 1-17 van.

Kravica (waterfall) | ShutterbugMajestic Stag Image Awarded Photo Of The Week Accolade

Beste lenzen-sets voor je smartphone - Frankwandel

Google Lens is voor veel verschillende zaken te gebruiken. Zo is het mogelijk om met de app voor je Android-smartphone teksten op o.a. verkeersborden en posters direct te vertalen. Alleen kan het blijkbaar nog beter. Sinds vorig jaar wordt er gewerkt aan een offline-modus voor de vertaalfunctie in. When your smartphone runs out of focus that's where the macro comes in! Explore your surroundings in a completely new way. Shot with Macro G4. Without lens. Finally a true 1:1 Macro for smartphones. Fit more in one frame. Use the Wide Angle lens to fit more in your image or exaggerate the objects close to you. Capture more of your landscape. Smartphone Camera Lens Geef een andere visie op de wereld met de 3 in 1 Smartphone Camera Lens! Geleverd met lenzenkapje en een draagpouch die kan dienen als schoonmaakdoekje. - 3 in 1 lens - Universele lens - Makkelijk te bevestige In de basis werkt een smartphone camera hetzelfde als een normale camera. Bij het nemen van een foto open je de camera app om vervolgens de smartphone lens scherp te stellen. Licht komt via de lens naar binnen en het diafragma bepaalt hoeveel licht er op de sensor kan vallen

De derde 'extra' lens zorgt voor veel betere zoommogelijkheden en een veel grotere schermdiepte ten opzichte van zijn voorgangers. Ook video's zijn met een resolutie van 4K haarscherp! Bovendien kun je tijdens het filmen verschillende aanpassingen doen om het beeld te optimaliseren, zoals de kleuren afstellen Google lens bestaat al sinds 2017, maar is nu echt uitgegroeid tot een onmisbare app. Google Lens herkent meer dan een miljard objecten. De app werkt met eerder gemaakte foto's maar kan ook met behulp van het livebeeld teksten vertalen

De 5 beste compacte smartphones van het moment. 17 jul 2019 - Zoek je een nieuwe smartphone, maar wil je absoluut geen grote jongen? Dan is een compacte telefoon de ideale oplossing. Het aanbod van kleine smartphones is echter beperkt Bestel de JJC 3 in 1 Wide Angle & MacroLens for SmartPhone voor € 22,95 bij Fotokonijnenberg.nl. Voor 22.00 uur besteld? Morgen bezorgd! Standaard 2 jaar garantie Shop the gear creators actually recommend. Learn new skills with online video lessons. Book a photo adventure or workshop. Ask questions 24x7 to pro gear guide De lens zit op een clip, die je over zowel de front- als de back camera van je smartphone kunt plaatsen. Maak een selfie met een grote groep mensen én de omgeving of gebruik de beste camera voor het maken van mooie natuuropnames. De lens past op elke smartphone. Afmeting: 6,6 x 3,5 x 2,8 centimeter Lenzen met deze aanduiding maken gebruik van hoogwaardige glaselementen. Het macro-objectief van Tamron is robuust, snel met focussen en lichtsterk. Smartphone-lens (3) Tilt-shift (3) Vattingadapter (3) Allround (2) Extender RF (2) Extender (2) Filterhouder (2) Houder (2) Lens action cam (2) Lenstas (2) Macrofilter (2

Best lenses for iPhone and Android camera phones Digital

bol.com Smartphone Camera Lens 3-in-1 lens Universee

De smartphones accessoires en slimme producten van Sony zijn ontwikkeld met onze expertise op het gebied van camera's en audio. Ontdek nu Xperia Schone lens, scherp beeld! Je telefoon? Die gebruik je waarschijnlijk elke dag. En neem je overal mee naartoe. In je broekzak of handtas: hij komt op heel wat verschillende plekken. Zo komt er veel vuil op de lens. Voordat je foto's gaat maken, kan het dus geen kwaad om 'm schoon te maken. Check hier hoe je jouw smartphone schoonmaakt Andere merken zoals Black Eye kom ik nauwelijks tegen als ik Google naar goede smartphone lenzen. Zelf heb ik Moment lenzen en ben erg te spreken over de kwaliteit. Doordat ze geen wasknijper gebruiken ziet het gebruik en minder raar uit. De lenzen schroef je als het ware in een hoesje (ook van Moment) waardoor je lens altijd goed zit

Macrofoto's met je smartphone CameraNU

Exploring the concept of Shot on a SmartphoneMoment V2 lenses: https://www.shopmoment.com/shop/DJI Osmo Mobile: http://amzn.to/2uku6SvZhuiyen Tech Crane: h.. Maak de lens van je smartphone camera schoon. Wellicht kan je denken dat dit vanzelfsprekend is, echter wordt dit essentieel onderdeel vaak vergeten waardoor foto's wazig eruitzien. Omdat de lens van je camera vaak niet bedekt is, wordt het snel vies of stoffig Een allround lens is een lens met een variabele brandpuntsafstand, waardoor je ermee kunt zoomen. Op deze manier gebruik je allround lenzen voor zowel portret- als landschapsfotografie. Vaak zijn allround lenzen compact en licht van gewicht, zodat je ze gemakkelijk mee op pad neemt Apexel Phone Lens Kits, 4 IN 1 Camera Lens Kits-22x Telephoto Lens/205°Fisheye Lens/120°Wide Angle Lens&20x Macro Lens/Tripod and Remote Shutter for iPhone Samsung,Huawei,Xiaomi and most smartphone 4.1 out of 5 stars 23 The table below is a summary of DXOMARK rankings, which have served as a valuable reference when choosing to buy a smartphone, speaker, camera or lens. Here, you can see a smartphone's overall score in the tested protocol — Camera, Selfie, Audio, Display, and Speaker

Specs. Currently, Moment has four smartphone lenses on hand: the Superfish (fisheye), Wide, Macro, and Tele Portrait.Each lens ranges in price from US$89.99 to US$99.99. The lenses are attached via a custom Moment smartphone Photo Case, so you'll need one of them too NYC-based filmmaker Casey Neistat recently compared a $35 clip-on smartphone lens with a $7,000 DSLR (the Canon EOS-1D X Mark II to be precise) and superzoom lens. The results, to no one's surprise, were not in the smartphone lens' favor. However, Neistat expresses surprise at the (admittedly very minor) capabilities of the cheap lens, saying, So, I very gently, very reluctantly, recommend. Met de JJC Wide Angle en Macro Lens geef je de foto's en video's die je met je smartphone maakt een nieuwe boost. De lens heeft een afneembare macro-component, met een vergroting van 15x, waarmee je close-up shots kunt maken. Met de Wide Angle leg je een 120 graden-beeld vast met je smartphone Smartphone Camera Lens Kit Smartphone camera lens kit, deze 4 in 1 camera lens kit is geschikt voor alle smartphones en tablets. Je kunt de smartphone camera lens kit gemakkelijk bevestigen met een clip. De smartphone camera lens kit beschikt over een macro lens, een fish eye lens, en 2 keer een breedhoek lens

Winter Landscape Photography Dangers | ePHOTOzine

Olloclip Macro 21x Essential lens voor smartphones. OF. Wil je graag extreme close-up macrofoto's maken met je smartphone? Olloclip ontwikkelde smartphonelenzen speciaal voor macrofotografie. Deze smartphonelens is perfect voor marcowerk, omdat de lens het onderwerp wel 21 keer dichterbij haalt AFAITH Smartphone Camera Lens, 3 in 1 Mobile Phone Lens Clip Kit, Macro Lens 20X & Fisheye Lens 198° & Wide Angle Lens 120° for iPhone Samsung Huawei 3.6 out of 5 stars 782. £13.99 #31 In this video I take a closer look at the MPOW MLens V2 and the Polaroid 3-in-1 Lens Kit. Check out some smartphone lenses on Amazon https://amzn.to/31mffH..

Camera Wallpapers High Quality | Download FreeIntrospective Eagle | Shutterbug

Olloclip used to make mobile camera lens add-ons only for iPhones.The company has released the Olloclip Multi-Device Clip, which allows Android smartphones to use all of the company's smartphone. sony smartphone lens van hoge kwaliteit met gratis internationale verzending op AliExpres SIRUI 60-SA Portret Lens voor Smartphone: Amazon.nl Selecteer uw cookievoorkeuren We gebruiken cookies en vergelijkbare tools om uw winkelervaring te verbeteren, onze services aan te bieden, te begrijpen hoe klanten onze services gebruiken zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen, en om advertenties weer te geven Smartphone camera lens ⋆ Top5 Shop. Geef een andere visie op de wereld met de 3 in 1 smartphone cameralens! Geleverd met lenzenkapje en een draagpouch die kan dienen als schoonmaakdoek. Artikel door Top5Shop. Lenzen Shop lenses, cases, bags, video gear, power and more for iPhone, Pixel, and Galaxy phones, with select product from Freefly, Peak Design, RØDE and more

Fabulous-Escorts In Dubai +971563548238 | ShutterbugAtv Sunset Key Largo Florida | ShutterbugNew Croton Reservoir Dam and Arch | ShutterbugNokia 3
  • Geboren in Gent.
  • ESTA voor baby.