Home

Toon app er is geen verbinding

Zon op Toon geen verbinding met kWh sensor | Eneco Community

Toon geen verbinding met router KPN Communit

Maandag komt er eerst een.monteur van toon. Hij ziet namelijk geen enkele internet verbinding momenteel na de nieuwe installatie Lik Mijn Toon is vanaf gisteren onbereikbaar soms een paar seconden wel maar de helpdesk neemt niet op. natuurlijk als je Toon geroot is maakt hij geen verbinding met het service center maar je Toon is ook niet op afstand te bedienen!!! ik hoop dat er snel iets aan gedaan word Die vind je onder Menu > Instellingen > Internet > Toegang Toon op afstand. De optie Mobiele toegang moet aanstaan om de Toon App te kunnen gebruiken. Controleer ook even je internetverbinding. Niet alleen die van je smartphone, maar ook die van Toon zelf. Als Toon niet verbonden is met het internet, werkt de Toon App namelijk niet goed

Geen beeld toon en app Ik kan sinds vanavond niet meer op de toon, krijg zwart beeld en ook de app geeft aan ik momenteel geen verbinding kan maken. Is mijn toon stuk? Ik heb alle stappen uitgevoerd die worden vermeld om Kijk even of daar de stekker ervan er nog in zit. En als je een voltmeter hebt, of je nog 24v meet op de. De Toon® App op je tablet of smartphone downloaden. De Toon® App is gemakkelijk te downloaden op je toestel. Installeer de Toon App op zoveel toestellen als je wilt. Je kunt met maximaal 4 toestellen tegelijkertijd ingelogd zijn. Voor Android ga je naar de Google Play-store. Voor iOS ga je naar iTunes

Toon app is even onbereikbaar - Toon® Forum - door en voor

Sinds afgelopen maandag heb ik T-mobile Thuis. Alles werkt naar behoren, echter 1 ding lukt niet. Ik kan mijn Toon van Eneco niet koppelen aan de WiFi. Hij blijft constant aangeven verbinding opbouwen. Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Mvg Sande Hoe kan ik TOON instellen zodat er geen piek temperatuur optreed bij wisseling van programma. Ik heb een combiketel merk Remeha type Calenta 40S. Hoe kan ik in TOON zien of wel de juiste combiketel is geselecteerd en hoe deze eventueel aan te passen is. Gesteld op 28-1-2016 om 20:44. Reageer op deze vraag Misbruik melde

Er is voor Android een app gemaakt door een ontwikkelaar. Deze app wordt niet officieel ondersteund door het TSC-team en er kan daarom geen ondersteuning voor deze app worden geboden. 1. Open de ToonStore ( rood winkelmandje rechtsbovenin). 2. Onderin de ToonStore staat het IP adres van de Toon Ik heb sinds een maand, T-Mobile thuis en sinds dien maakt mijn toon geen verbinding met de service center van Eneco als Toon via wifi verbind. Maar als ik een directe kabel in de modem steek en deze in de Toon steekt, maakt het wel verbinding met de service center van Eneco, werkt mijn Toon gewoon

‎Dit is de app die hoort bij Toon, het slimme platform dat inzicht geeft in je verbruik (en opwek) van energie. Toon praat met je slimme apparaten en geeft je de controle. Thuis, met de display aan je muur. Onderweg, met deze app. Wat zit er in deze app? * Verspillingschecker - leer het verbruik In dit artikel lees je alles over het rooten van Eneco's toon thermostaat. Er wordt uitgelegd welke apparaat en software je nodig hebt. Na het rooten van Eneco's toon ben je niet meer afhankelijk van het dure abonnement van Eneco en heb je veel meer mogelijkheden op je Toon thermostaat Er is geen makkelijke manier om te controleren welke apps uw verbinding verstoren. U hebt daarom hulp nodig van een app van derden. Wij raden GlassWire aan. Open in iOS Instellingen en klik vervolgens op Mobiel netwerk. Ga naar het gedeelte waar uw apps vermeld staan met een aantal schakelaars. Daar kunt u zien hoeveel data ze verbruiken Hierdoor kan Toon geen verbinding maken met het netwerk. Door Toon een statisch IP-adres toe te kennen via de router/modem, zorg je ervoor dat Toon altijd het zelfde IP-adres behoudt. Zo heeft Toon een vaste verbinding met jouw router/modem en met het internet Toon maakt geen wifi verbinding (meer) by Erwin033 » Sat Jan 12, De Toon ziet het wifi netwerk, zodra ik mijn wachtwoord invul blijft de toon maar verbinden ('verbinding opbouw' staat er?) Ik heb de toon al gereboot, de router opnieuw opgestart, proberen te koppelen met een guest netwerk maar niets werkt.

‎myOpel is de officiële applicatie voor Opel-eigenaars, ontworpen om je rijervaring en merkbelevenis te verbeteren. De functies van de app kunnen gecategoriseerd worden als 'Niet verbonden' en 'Verbonden via bluetooth' Niet-verbonden functies Er is geen verbinding nodig en er is heel wat nuttige inf Er zal zeker een beveiligingsinstelling bij zitten waarmee je Android toestel of iPhone wel verbinding kan maken met WiFi. Andere WiFi problemen Ik bespreek hieronder een aantal voorkomende problemen en geef aan wat je kunt doen om deze op te lossen Is het de Hue zelf die geen verbinding meer heeft of kan de Hue de lampen niet meer vinden? Coolbue heeft een handige handleiding geschreven voor de installatie: Alles over het gebruik van de Philips Hue - misschien dat dit helpt :) Thanks, na veel geklooi is het weer up and running maar wat nou uiteindelijk de juiste handeling is geweest geen idee maar het wetkt wee Na installatie van W10 hebben de nieuwe apps geen verbinding met internet. Dit probleem is ook aangekaart in: Er zal echter ergens een instelling/optie/bestand verkeerd staan, wat ook wel eens wordt meegenomen uit de voorgaande Windows en pas in de nieuwe versie merkbaar effect heeft Wij hadden ook dit probleem. Afgelopen week ook weer geen internet verbinding met de Hue bridge. Dit na wat ethernet kabels omsteken. Wat ik ook probeerde, Ziggo connect box, en de Hue bridge opnieuw opstarten, met de Hue naar de buren gegaan, die hebben een andere provider, niets hielp

De Toon® App gebruiken Enec

Er is mogelijk een wifiverbinding vereist om bepaalde apps bij te werken op uw iPhone, iPad of iPod touch. Apple TV: ga naar 'Instellingen' > 'Apps' en schakel de optie 'Werk apps automatisch bij' in. Als automatisch bijwerken niet is ingeschakeld, open dan de App Store, ga naar het tabblad 'Aankopen' en open de productpagina van een app om te zien of er een update beschikbaar is Als Toon ook een 'geavanceerde modus' zou hebben waarbij je alles zelf kunt instellen en er geen contact met Eneco of welke andere 3rd party dan ook zou zijn, zou ik om zijn. Maar die is er niet Als Toon geroot is kun je het prijzige abonnement bij Eneco opzeggen. Daarnaast zijn er alternatieve apps, zoals 'Domoticz' waarmee je nog steeds een en ander kan instellen vanaf afstand. Voor mijn afwezigheidsdetectie is het rooten van Toon nodig, zodat er via het aanroepen van specifieke URL's programma's ingesteld kunnen worden We adviseren je om dan je toestel volledig uit te schakelen. Als je de telefoon vervolgens weer opstart, wordt er een nieuwe netwerkverbinding gemaakt. Stap 2: vastellen of de simkaart beschadigd is. Het is ook mogelijk dat je simkaart beschadigd is waardoor je geen verbinding kunt maken met ons netwerk Er komt dan 'netwerkcentrum openen' te staan. Klik hier op. Ga vervolgens naar (draadloze)netwerken beheren. Klik op de adapter die je wilt gebruiken. Er verschijnen extra opties. Klik nu op Eigenschappen van de adapter. Een overzicht wordt getoond van: 'Deze verbinding heeft de volgende onderdelen nodig'

Ook verbinding maken met het wifi netwerk duurt erg lang. (normaal gesproken niet) Ik startte mijn laptop op na er een tijdje en kreeg ik de volgende melding: Er kan geen verbinding met een Windows - service worden gemaakt. Kan geen verbinding maken met de service Group Policy Client, waardoor standaardgebruikers zich niet kunnen aanmelden Er is momenteel geen oplossing beschikbaar. Een aangepaste afbeelding gebruiken als een app-pictogram (11 april 2018) In Power Apps Studio voor Windows versie 3.18043 kunt u geen aangepaste afbeelding uploaden om te gebruiken als een app-pictogram Samenvatting. Wanneer u aangesloten vaste schijven, USB-flashstations of cd-rom- en dvd-stations zoekt met behulp van Windows Verkenner, merkt u misschien dat sommige stations niet worden weergegeven in Windows Verkenner of dat het station verdwijnt na een korte tijd of wanneer u Windows uit de slaap- of sluimerstand haalt

Last van een internet storing of wifi problemen? Los het probleem op door ons stappenplan te doorlopen. Samen gaan we op zoek naar de oplossing Er is wat mij betreft geen probleem met Toon of Toon app en KPN is ook in orde maar wel beretraag zoals altijd. (alleen de App op je smartphone krijgt geen verbinding met Toon).

bol

Geen beeld toon en app functioneert niet - Toon® Forum

Toon werkt met een klein apparaatje dat de meterstanden van je slimme meter of traditionele meter uitlees. Het apparaatje zendt die gegevens draadloos door naar de Toon-slimme thermostaat aan de muur. Via een wifi-verbinding is Toon verbonden met je internetrouter zodat je verbruik ook zichtbaar wordt via de Toon-app op je smartphone Krijg steeds: er is geen verbinding gemaakt met windows store vanwege een serverprobleem of omdat er een time-out is opgetreden voor de netwerkverbinding. Wacht een paar minuten en probeer het opnieu Mocht er nog geen slimme meter aanwezig zijn dan zal Eneco ervoor zorgen dat deze geïnstalleerd wordt maar hier gaat nog enige tijd overheen (3 maanden in mijn geval). Tot die tijd functioneert Toon wel en kan ik deze gewoon gebruiken als thermostaat en voor andere functionaliteiten die gebruik maken van de WiFi

bolBurg-Wächter secuENTRY easy 5601 elektronisch slot - pincode

zodra ik facebook opgevraagd heb, gaat die pagina niet goed geladen worden, hij valt weg en komt weer terug en na een paar keer krijg ik dan de melding dat ik geen verbinding heb, terwijl dat wel zo is. ik probeer dan via de knop vernieuwen er weer in te komen, maar ook dat lukt vaak niet Er is geen probleem met de verbinding van de toon. Er komt namelijk continu data binnen. (z-wave stertke is maximaal) Ik heb de meetadapter al eens opnieuw verbonden met de toon zonder dat dat verschil maakt. Zou het kunnen dat zodra de functie 'zon op toon' is aangezet er geen verschil meer wordt weergegeven tussen hoog en laag tarrief

Toon® App downloaden Enec

1. uten en probeer het opnieuw Ik heb gezie
  2. Ik heb sinds maart zonnepanelen op het dak met een goodwe omvormer. Het uitlezen met de PV master app ging tot vandaag altijd prima. Op de chart kan ik nu de grafiek normaal aflezen, de total yield blijft echter 0.00 kWh. Op de home page kan ik zien dat de omvormer offline staat, wat volgens mij betekent dat hij geen verbinding met de cloud heeft
  3. Hallo . ik zit hier met een kleine dilemma. Ik gebruik al lange tijd een ip camera (FI9828W) zonder echte problemen. Deze Ip camera stond met mijn router verbonden en de router stond weer via wifi verbonden met mijn oude laptop met illegale windows (de reden van illegale windows is omdat de laptop toch nooit op het internet werd aangesloten en alleen voor de camera werd gebruikt
  4. De Ring-app kan geen verbinding maken met het Ring-apparaat en geen video weergeven Als je problemen hebt om een live weergave of een opgenomen video te bekijken, betekent dit dat er een probleem is met de gegevensoverdracht tussen je Ring-apparaat en de Ring-app. Hierdoor kan je Ring-app geen live weergave of een video-opname van je Ring-camera('s) tonen
  5. Vermoedelijk nav de storing bij Eneco in de Toon API hedenmorgen had ik foutmeldingen in Triggs die gebruik maken van het Toon kanaal. Volgens Eneco is de storing verholpen en draait alles normaal. Ik heb nu echter geen verbinding meer met het Toon kanaal (Login verlopen) en opnieuw verbinden lukt niet. Moet ik geduld hebben of is er toch iets veranderd in het aanmelden Toon kanaal? Wille
  6. imalistisch design Ondersteund Google Assistant en Amazon Alexa en IFTTT • Eenvoudige bediening via apparaat of app • Weekschema's in te stellen • Verlicht touchscreen App: Met de app staat u altijd in contact met de WiFi Thermostaat
  7. Er zijn heel wat vpn-diensten en sommige kun je zelfs zonder al te veel beperkingen ook gratis gebruiken, zoals ProtonVPN.Via clientsoftware op je mobiele apparaat of computer maak je dan verbinding met een van de aangeboden vpn-servers, waarna je via zo'n server verder het internet op kunt

Eneco actuele storingen en problemen Allestoringe

Hallo allemaal, Weet iemand dit? Ik bel 0636125xxx en ik hoor 3x een oproeptoon. Daarna wordt de verbinding meteen verbroken. Geen voicemail, geen op.. De klacht De toon app werkt al dagen niet meer. Heb alle tot nu toe geboden oplossingen uitgeprobeerd. Geen Geen verbinding met toon. Klachtnummer # 509859 Gebruiker Robin Datum 2021-01-07T18:14Z 0 reacties Details. De Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen

na 24 uur de app re-starten. 48 uur gewacht .. geen resultaat NU advies: - Herstarten zal niet helpen - TOON abonnement opzeggen. - Nieuwe thermostaat installeren. - 150 Euro een monteur laten. Sinds een week werkt de Sonos app niet. Kan geen verbinding maken. Ook via Spotify is Sonos niet te selecteren. geluid via de tv gaat zonder problemen. iemand een idee hoe we dit oplossen? diagnose 740734141 NB: Internet werkt gewoon en hier is niks in gewijzigd laatste tij

Toon® Enec

Er kan geen beveiligde verbinding met de serverfout worden gemaakt. Wat nog meer raadselachtig is, is dat de gebruikelijke gerelateerde fixes niets doen voor de bovenstaande fout. Cookies wissen, extensies uitschakelen, Safari opnieuw instellen, Ouderlijk toezicht uitschakelen, sleutelhangeranalyse en resetten van machtigingen, alle raken een stenen muur Resetknop nog even ingedrukt en alles weer even terug gezet, ook nog even de brief van telfort er bij gepakt deze vermeld dat op 02-04 vast bellen wordt geactiveerd. Zal morgen nog even afwachten, probleem voor mij is niet het bellen, maar mijn alarm gaat steeds piepen dat er geen verbinding kan worden gemaakt. bedankt voor jullie antwoorden Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk Modem/router herstart, iPad herstart. (moest ik vorige week ook voordat het werkte) Geen resultaat, inloggen gaat prima. Op de laptop geprobeerd, helaas de zelfde melding. Ja, ik weet zeker dat ik op mijn eigen netwerk zit. Erg frustrerend dit Maar de uitgang is 230V, dus er moet weer iets tussen , een relais, om je bestaande thermostaat te vervangen. Al het geneuzel over opentherm en ketels ed, is niet relevant en zelfs misleidend. Als je deze zo aan de ketel hangt blaas je de ketel electronica op. Je maakt geen kontact met de ketel, totaal niet. Het scherm reageerd langzaam en soms. Kan geen verbinding maken met appltv. Zie hem wel op de ipad en iphone, maar krijg direct de melding kan geen verbinding maken. Alles opnieuw opgestart. Harde reset etc maar blijft direct de melding geven. Heb 1x 2 seconden ipad op scherm gezien en viel toen al weg. Andere apple tv werkt alles gewoon goed. Kan het aan het kastje liggen

• Als er meer dan één draadloos netwerk mogelijk is, kies dan de juiste router • Als de router niet verschijnt in het overzicht van de beschikbare routers, kies [Handmatig invoeren] (Manual entry) en voer de naam van de router in. Als er nog geen verbinding is, probeer het volgende De app is Nederlandstalig en werkt volgens onze klanten uitstekend. Producten. Alarmpaneel met sirene: Het alarmpaneel is de basis van het alarmsysteem waar alle sensoren worden aangestuurd. Bij detectie van verdachte bewegingen gaat er een luide alarm (120db) af

Hoi, ik probeer het nog maar eens opnieuw. De SNS Mobiel Bankieren-app laat bij voortduring de melding Controleer of je internetverbinding goed is en probeer het opnieuw zien, terwijl de internetverbinding prima is. Dit is al maanden het geval - ik heb het eerder al eens gemeld in een review bij d.. De Sonos app op mijn pc (windows) kan maar geen verbinding maken. Als ik kies voor de optie maak verbinding met een bestaand systeem dan doet de app dat braaf. Even later krijg ik de mededeling dat de verbinding is gemaakt maar nadat ik op klaar heb geklikt krijg ik weer de mededeling dat verbinding helaas niet gemaakt kan worden Echter is er sinds de laatste update van de CB iets toegevoegd Gevolg is o.a. dat Toon geen verbinding meer heeft. Geen verlichting meer die automatisch aangezet wordt (via Toon). Dus geen smart meer Meer over deze functie vindt je hier. Ik heb 1 slimme stekker via toon en aangestuurd via de olisto app. en 1 rookmelder via Toon Lekker dan. Had de wifi er 2 dagen uitliggen ivm stuken. Daarna wel wifi maar geen verbinding met internetserver. Op Klik op deze LINK dat er 27 okt 2020 onderhoudswerkzaamheden aan de server waren en na 16u alles weer zou werken Is er geen verbinding, hoor je niets of lukt het helemaal niet om te bellen? In deze tip lopen we mogelijke oorzaken en oplossingen langs, zodat jij in no-time weer kunt telefoneren. Soms lukt het.

Lyric T6 : krijg hem niet meer gekoppeld - Duurzame

Open de app opnieuw. Start de telefoon opnieuw op. Reset de fiets. Verbreek de verbinding met alle via bluetooth verbonden apparaten. Schakel de Apple Watch-app uit (zet hem in de vliegtuigstand). Controleer of je bent ingelogd op het account met de fiets waarmee je verbinding probeert te maken. Probeer verbinding te maken met een ander apparaat Er kunnen nog meer oorzaken zijn, waardoor er geen verbinding met de App Store mogelijk is. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat je niet bent ingelogd met een gelding Apple ID Er zijn ook gratis apps beschikbaar voor iOS en Android waarmee je hetzelfde soort tests kan uitvoeren als UO Trace en Traceroute. Deze apps zijn te vinden in de app stores op jouw apparaat. Als je besluit om een van deze apps te gebruiken, let dan wel op dat wij daar niet aan gelieerd zijn en niet verantwoordelijk zijn voor hoe deze apps met jouw informatie omgaan Kan geen verbinding maken met app store. Ik krijg geen verbinding meer met de app store en krijg steeds de cryptische mededeling Een internetverbinding is vereist maar er is gewoon een internet verbinding actief. Heb al een recovery installatie gedaan van mountain lion, maar dat heeft niet geholpen Vanuit de app, komt de verbinding tussen de app op uw telefoon en het HomeWizard kastje als volgt tot stand: HomeWizard <> Router <> HomeWizard Online servers <> App op smartphone of tablet. Als ergens in deze schakel wat mis gaat, dan verschijnt de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met HomeWizard

De app geeft aan dat er geen verbinding is, wat is er aan de hand? Problemen met de verbinding kan meerdere oorzaken hebben, zo kan het liggen aan de verbinding met het internet of aan de verbinding met de ketel. De lampjes op de gateway geven hiervan een aanduiding Uw thermostaat heeft geen verbinding meer met internet. Controleer of de thermostaat nog steeds laat zien dat het bezig is met verbinden of configureren. Als dit niet het geval is, herstart dan de WiFi van de thermostaat door 5 seconden op de temperatuuraanduiding op de thermostaat te drukken en vervolgens op OK te drukken en het opnieuw te proberen verbinding van omvormer naar modem • Er is een WIFI-versterker gebruikt: oplossing: in de meeste situaties heeft de WIFI-versterker geen verbinding meer met uw router. Met het opnieuw instellen van de WIFI-versterker is het probleem in de meeste gevallen opgelost. Ga hiervoor naar hoofdstuk 4.3.3 Installeren Tp-Link WIFI-extender (TL-Wa850Re. Tonen Kiestoon. De kiestoon hoort men nadat de hoorn is opgenomen en betekent dat men verbinding heeft met een kiesregister en dat er met kiezen begonnen kan worden. In Nederland is de kiestoon 425 Hz continu.. Kiest men een netnummer, dan zoekt de telefooncentrale verbinding met een ander telefoonnet. Is die verbinding tot stand gekomen, dan werd dat voorheen aangegeven met een tweede. ik krijg op SBS6 de melding kan geen verbinding maken met de server.. dit schermpje blijft in beeld. Wegklikken geeft na een paar keer een zwart beeld. Ik kijk op een ipad met de nieuwe os 13. Vraag; is er storing op web is niet van een storing bekend. Wie heeft hiervoor een oplossing

Storingscode D01 Enec

De verbinding van de rookmelder met Toon wordt elke 6 uur automatisch door Toon gecontroleerd. Indien de verbinding na 6 uur niet wordt gevonden, komt er een melding op het display (rookmelder icoontje bovenin). Plaats dan je rookmelder dichter bij Toon en controleer de verbinding opnieuw. Gebruik eventueel de verbindingstest om te controleren of d Heb je problemen met het internet op je iPhone of iPad dan kun je een aantal acties ondernemen om dit op te lossen. Allereerst ga je jouw iPhone geforceerd herstarten volgens deze stappen.Als dat niet helpt kun je de netwerkinstellingen herstellen. Problemen ontstaan vaak na een iOS-update of wanneer je provider de aanbiederinstellingen heeft vernieuwd Ik ben op een andere plaats en neem er lokale wifi. Via lokale wifi kan ik alles doen : surfen, mail , enz Dan maak ik een VPN verbinding : Met de iPhone werkt alles. VPN verbinding wordt tot stand gebracht. Als ik dan een lokaal adres van thuis ingeef (bv. 192.168.1.5, een web servertje) dan krijg ik mijn webservertje thuis Als uw telefoon geen verbinding maakt met het toestel, kunt u deze tips proberen. Schakel uw smartphone en uw toestel uit en weer in. Schakel Bluetooth ® technologie op uw smartphone in. ; Werk de Garmin Connect™ app bij naar de nieuwste versie.; Verwijder uw toestel uit de Garmin Connect app en de Bluetooth instellingen op uw smartphone om het koppelingsproces opnieuw te proberen

Storingscode D03 Enec

Mijn Simpel-app is irritant vaak niet te openen omdat er zogenaamd 'geen verbinding' is, terwijl ik wel degelijk online ben. Wat moet ik doen/wat is er.. Het moment waarop je er achter komt hoe hard je internet nodig hebt, is wanneer het niet werkt. Lastig als de wifi in huis het niet doet en iedereen naar jou kijkt om het op te lossen. Maar geen paniek, er is hulp en je kan het helemaal zelf

Video: Toon maakt geen verbinding met het servicecenter T

bolScherm van je Mac streamen naar Apple TV via AirPlaybol

De app Zoek mijn iPhone en de app Zoek mijn vrienden zijn gecombineerd in één app, waarmee je een verloren apparaat kunt terugvinden, zelfs als er geen verbinding met een wifinetwerk of een mobiel netwerk is; Met leesdoelen in Boeken kun je van lezen een dagelijkse gewoonte make Nadat je 'Hey Google, laat me praten met <app-naam>' hebt gezegd, zijn er verschillende manieren waarop je weet dat je verbinding hebt met de Assistent-app: Je hoort een korte toon die je laat weten dat de Google Assistent verbinding heeft gemaakt met de app. Je hoort mogelijk een korte verwelkoming van de app Mijn app geeft aan dat ik geen verbinding heb, Als er maar 1 lampje brandt, dan heeft de gateway alleen netvoeding en is er verder geen verbinding met het internet of met de cv-ketel. Mogelijke oplossingen/oorzaken: Controleer of er een werkende internetverbinding is

• Topcopy Gent.
  • Valide vragenlijsten.
  • SiRNA duplex.
  • Schizoïde betekenis.
  • Dell nbl.
  • Stuntstep les Apeldoorn.
  • Blues Radio stations.
  • Chromebook webcam uitschakelen.
  • Gehaktballetjes in pittige saus.
  • Symptomen krentenbaard.
  • Stille Wille permanent wonen.
  • Honingkoek recept.